DATA DRIVEN DIGITAL MARKETING EVENT

21 september 2023 - Leusden

Spreker

Jay de Groot

Spreker

Jay de Groot
Managing Director
MetaDimensions
LinkedIn

Conversie Optimalisatie als continu proces
Jay gaat in op het belang van het vormgeven van een continue proces voor conversie optimalisatie en het belang van kennisborging. Hoe vergroot je het draagvlak binnen de organisatie en zorg je er voor dat steeds meer mensen affiniteit krijgen. Hij introduceert Metadimensions als start-up en waarom organisaties als Ahold en Philips hiermee zijn gaan werken.

 Over Jay
Jay is jaren langs aan het wijfelen of hij nou (creative) agencies of innovatieve software bedrijven wil runnen of opzetten. Hij heeft agencies zoals Blast Radius mee opgezet in Europa. Als ook is hij jarenlang adviseur geweest bij de Media Monks en Magneds. En meer recent bij YourMajesty.co uit New York en Belly and Brain uit Amsterdam. Maar hij houdt er erg van om User Experience, (intelligent) Data en Gedragswetenschap samen te brengen. Jay is co-founder van ScienceRockstars, welke Persuasion Profiling technologie naar de markt brachten in 2012 en sinds Afgelopen maand heeft hij MetaDimensions.com gelanceerd.

Programma

Bekijk hier het volledige programma.

 

INTERESSE?

PARTNERS