PROGRAMMA 2018
DATA DRIVEN DIGITAL MARKETING EVENT 2018In elke break-out sessie komen 3 marketeers aan het woord. In ongeveer 20-25 minuten presenteert de spreker zijn of haar data driven digital marketing praktijkvoorbeeld, ontwikkeling of trend. Daarna is er voldoende ruimte om vragen te stellen en te discussiëren over de case en de gemaakte keuzes.
Het zijn actuele marketingcases waar de spreker zelf bij betrokken was.
ONTVANGST BEZOEKERS, OPENING & KEYNOTE
13.00 – 13.30 uur
Ontvangst bezoekers
13.30 – 13.45 uur
Opening dagvoorzitter Hans van der Meulen
Locatie:
AUDITORIUM
KOETSHUIS
GRAND CAFE
14.35 – 15.20 uur
15.20 – 15.45 uur
Koffie break
15.45 – 16.30 uur
16.35 – 17.20 uur
17.20 – 17.45 uur
Tapas break
18.45 – 20.00 uur
Borrel