PROGRAMMA 2018

Dit was ons programma in 2018. En wat kun je ook nu verwachten?

In een break-out sessie behandelt een marketing of communicatie professional ongeveer 20-25 minuten zijn of haar digital marketing praktijkvoorbeeld. Daarna is er voldoende ruimte om vragen te stellen en te discussiëren over deze case en de gemaakte keuzes.

Daarnaast vragen we elke spreker: “Welke mogelijke impact kan AI hebben op deze case?”.

Het nieuwe programma wordt begin juli bekend gemaakt. Mocht je zelf een interessant marketingverhaal hebben, stuur dan een email naar Hans van der Meulen of Steffen Ringma.


ONTVANGST BEZOEKERS, OPENING & KEYNOTE

INTERESSE?

13.00 – 13.30 uur
Ontvangst bezoekers
13.30 – 13.45 uur
Opening dagvoorzitter Hans van der Meulen
13.45 – 14.30 uur
Locatie:
AUDITORIUM
KOETSHUIS
GRAND CAFE

 

15.20 – 15.45 uur
Koffie break
17.20 – 17.45 uur
Tapas break
18.45 – 20.00 uur
Borrel

PARTNERS